Friday 5 August 2011

4th August 2011

3rd August 2011.
11.30 p.m.
Facebooking.
11.59 p.m
Stop facebooking.

12.00 a.m.
4th August 2011.
A special day.

Orang pertama yang wish adalah dia.
Ya dia.
Noor Fazreen Ahmad Fuzi.
She called 10 minutes before the time. thanks dear! <3
Orang kedua adalah Hafizzudin Mohd Noor. thanks bro!

Okeh sudah. takkan la aku nak tulis satu-satu kot sapa yang wish. mau ke lantai nanti entry ni. haha.
Actually, aku nak cakap yang tahun ni aku rasa lain sikit bila menjelmanya 4th August tahun ni. rasa macam something missing. something undescribeable. apakah ia? biaq aku pikiaq sendiri.

Oh ya! thank you so much to all my friends, baru ka lama, tua atau muda, for wishing me happy birthday. ada yang wish awal. ada yang lambat. anda dimaafkan. biar lambat asal ingat. ada yang call. ada yang mesej. ha. cakap pasal mesej. ada satu mesej yang aku agak tersentuh. yeah. i'm kind of sensitive guy. this is the message.


        "nice to meet you. and hope that you will always be our bestfriend and best brother for us"


No need to highlight her name. she know who is she. yeah. dia adalah kawan baru. terima kasih kawan. :)
Oh! and A VERY SPECIAL THANKS to those who sang the birthday song during English Studies class. haha. malu siot. but i really appreciate it. :D
Ha! ada sorang kawan aku ni. dia terlupa. and the best part is bila aku call dia dan sembang punya sembang punya sembang baru dia terperasan betapa lamanya aku call dia. and dia cakap "eh, banyaknya kredit ang." haha. sah dah dia ni tak ingat langsung. tapi tak apa. aku tak marah. aku hanya mintak satu benda ja. tlg belanja saya makan pon dah cukup. saya tak demand. dekat Secret Recipe pon boleh. tak pon dekat Kenny Rogers. *selamat datang ke kenny rogers* paling koman pon Mcdonald la. boleh kan kawan? terima kasih. sebab tu la saya sayang kawan-kawan saya. :)


"All the world is birthday cake, so take a piece, but not too much."
George Harrison

No comments:

Post a Comment